Ford 6000cd radio uden lys
lars.ellesgaard
2011-11-01 13:30:22 UTC
Af og til når jeg starter bilen og tænder lygterne kommer der lys i
alle instrumenter undtagen 6000cd radioen. Næste gang jeg gør det
samme er det OK med lys og det hele. Men det gentager sig med
mellemrum.
Er der nogen der har en god forklaring ??

MvH Lars
Per Jensen
2011-11-02 16:16:29 UTC
Post by lars.ellesgaard
[...]
Dårlig forbindelse i stikket bagi radioen.

// Per.