Pioneer Avic-f40bt Bypass håndbremse
René Petersen
2012-08-24 06:01:03 UTC
Hej Alle
Skal have monteret et nyt Pioneer Navi AVIC-F40BT i min bil, men
mangler virkelig noget hjælp til hvordan denne enhed monteres, sådan at
alt virker under køsel, dvd, video samt andet. Nogen der har prøvet det
og kan hjælpe.
Mvh Petersen
Per Jensen
2013-01-21 13:48:03 UTC
Post by René Petersen
[...]
Du forbinder bare håndbremse-kablet til stel, så tror den at håndbremsen
er trukket hele tiden. At det så ikke er lovligt, er en hel anden sag.

// Per.