Antennestik til Sony bilradio
Steffen
2010-09-02 20:45:06 UTC
Hej - Min 10 år gamle Sony skal udskiftes med en ny Sony. Antennestikket ser
anderledes ud. På den gamle er stikket fra antennen af "hun" typen, og
stikket i radioen derfor af "han" typen. På den nye radio, er stikket af
"hun" typen, og ser også dybere ud..

Hvad er nu det for en "uorden".

Kan man købe en "han/han" adapter, eller hvad gør man?
Per Jensen
2010-09-04 19:46:41 UTC
Post by Steffen
[...]
Det gamle lange "hanstik" er af DIN typen og det "nye" flade hunstik er
af den moderne japanske type.

Adaptorer der går begge veje kan købes hos T-hansen og
biludstyrsbutikker. Pris ca. 25,-

// Per.
Steffen
2010-09-05 05:14:50 UTC
Hej Per - Tak for dit indlæg.
Det jeg ikke fik forklret ret tydeligt er, at der er hun stik i begge ender.
Jeg har så fundet en "pind" der kan agere han i det ene stik, så problemet
er løst.
mvh Steffen