Audio-til-FM
Per@
2011-11-18 16:48:05 UTC
Jeg har en ældre (2010) autoradio, hvor jeg mangler mulighed for at
tilslutte en lyd-indgang.
Det kunne enten være en line-in så jeg kunne sætte en mp3player eller
en smartphone til. Det kunne osse være et selvstændigt mp3--usb/SD-
læsende device til musik.
Men audio-in mangler altså. Jeg har søgt på nettet efter et device der
laver audio om til noget der kan hældes ind gennem antenneindgangen og
altså bliver til en "lokal" FM station. Jeg ved det kan lade sig gøre
- men findes sådan en dims - og i en rimelig kvalitet? Hvad skal jeg
google på? mvh Per H
Niels Kristian Jensen
"FM MP3 cigartænder" giver en række hits
s***@live.dk
2011-11-18 20:46:30 UTC
Ja, der fik jeg da noget at arbejde med - tak for det! \\Per