Mangler stik til Beovox S35 (B & O) Højtaler stik
Bo M Mogensen
2012-07-02 02:16:25 UTC
Nogen der ved hvordan man for sådan et stik her ?
til sådan en sag her
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=663

Mv. Bo M Mogensen

ps beklager jeg x poster noget jeg er lidt novice inden for det her og
ved ikke hvor jeg skal spørge
Harald Mossige
2012-07-02 04:20:51 UTC
http://www.soundsheavenly.co.uk/bando-beovox.jpg
til sådan en sag her
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=663
Jeg har noen tusen av dem som sitter i høyttalerkassen, hunnene.

HM
Bannimann
2012-07-02 06:29:44 UTC
Bla. her: http://www.av-cables.dk/hoejttalerstik-high-end/

Jeg har handlet der flere gange og de har en super kundeservice.
Aksel
2012-07-02 20:21:42 UTC
http://shop.wr.dk/tilbehoer-1/ledninger-kabler-stik-76/stik-nyt-77/audio-stik-78/din-b-o-hoejttalerstik-5174.html
Lars / Viborg
2012-07-02 20:34:46 UTC
Post by Bo M Mogensen
Nogen der ved hvordan man for sådan et stik her ?
- De hedder DIN Højttaler-stik, og bør kunne hentes i en hvilket som
helst lokal radiobutik - til sandsynligvis så små penge,at det er
formålsløst ( forsendelsesomkostninger ) at rode efter dem på nettet...

/ Lars
unknown
2012-07-04 18:23:08 UTC
Post by Bo M Mogensen
[...]
Vejle RC har masser af dem - både han og hun.
Både til at lodde og til at skrue ledning på.
Til næsten ingen penge.
http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showGroup=8&subGroup=H%D8JTTALERSTIK

Mvh, Leif