Boxter specs...
H3nrik V!
2003-09-10 15:34:51 UTC
Hey all!

Jeg står med mine 2 Boxter 12" og skal til at have dem smidt i et bandpass
kabinet. Dansk AutoHifi er ikke så informative om Thiele-Small parametre, så
jeg ville da lige høre om nogen kendte dem så jeg kan få regnet på dem...?

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling... ;-)
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/
Carsten Lorenzen
2003-09-10 15:59:20 UTC
Hvilke Boxter er det, så vidt jeg ved findes der:

3 serier Boxter Pro Eliminator (incl. den nyeste)

2 serier Boxter dB Warrior

1 serie Boxter Shark.

De vigtigste parameter er på siden, men det lyder somom du mangler mere?
www.autohifi.dk

Jeg har flere parametre til Shark 12".

--
mvh. Carsten - www.team-extreme.dk - www.bilstereoforum.dk
/H3nrik V!
H3nrik V!
2003-09-10 19:13:36 UTC
Doh! Glemte jeg lige at få med...
Post by Carsten Lorenzen
3 serier Boxter Pro Eliminator (incl. den nyeste)
Det er dén - 1œ år gammel - om det så er den nyeste ved jeg ikke...
Post by Carsten Lorenzen
De vigtigste parameter er på siden, men det lyder somom du mangler
mere? www.autohifi.dk
Doh! igen... Havde komplet overset dén side... Det kunne da godt lige være
nævnt da jeg ringede derned...? Men ja, kunne sagtens bruge flere, men mon
ikke det er nok at starte på...
Post by Carsten Lorenzen
Jeg har flere parametre til Shark 12".
Det er desværre ikke dem jeg har.. :(

H3nrik V!
2003-09-11 21:56:53 UTC
Post by H3nrik V!
Post by Carsten Lorenzen
[...]
EFter at ha' leget lidt med programmet kan jeg se at nogle flere specs er at
ønske. Det er en Sub12 Chrome (den "gamle") Anyone?