Bilstereo m. kortlæser/usb (og måske også dab)
Peter Malling
2009-10-24 21:06:43 UTC
Hej.
Er der nogen, som kan anbefale en bilstereo, som har en god lyd, og
hvor jeg kan sætte et hukommelseskort eller en usb nøgle i, og dermed
høre ting, jeg har hentet på nettet? Det ville ikke gøre noget, om den
også havde dab.

Det er ret vigtgt, at når man hører mp3 filer, skal det være ret let
at "spole" frem og tilbage mellem sporene, og også inden for det
enkelte spor, da jeg skal bruge den meget til at høre lydbøger med, og
der er det rart at kunne springe nogle sekunder tilbage, hvis der var
noget, man ikke lige hørte.

Findes en sådan én mon?

Jeg har købt en dims i Kvickly, som man kan slutte usb-nøglen til, men
det fungerer ikke specielt godt. Og man kan ikke "spole" indenfor de
enkelte tracks.

Mvh Peter.
Mathias Frederiksen
2009-10-29 20:10:12 UTC
Jeg har selv købt en radio fra T-hansen, som både kan tage usb og aux.
der kan jeg både spole og vælge hvilke numre jeg vil høre ved at
trykke på en knap og så rulle hen til det ønskede nummer

Xzound MT-2 1GB HDD USB iPOD CD MP3 WMA

Jeg ved godt folk siger at man ikke skal købe anlæg derfra, men jeg
hører selv højt musik og den fungere helt perfekt..

Den er på tilbud til 998 kr